ח"כ גוטליב: "בית המשפט איבד את זה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ גוטליב: "בית המשפט איבד את זה"

    ח"כ טלי גוטליב במהדורה המרכזית: "אני צריכה לתת לבג"ץ עליונות? הם איבדו את זה. המוסד הזה הביא לשיסוי בעם. חיות לא יוצאת נגד הרפורמה אלא נגד שלטון הימין. יש כאן מונרכיה של בית המשפט העליון"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחסה לדברים שאמר היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט, שנחשפו היום: "אני לא יודעת אם להזדעזע או לבכות. היום נחשף שמנדלבליט אומר שהסדר הטיעון עם דרעי לא היה מקל בכלל ושלא עניין אותם אם דרעי עוזב את החיים הפוליטיים. הוא גם אמר שנעשה לו עינוי דין".

    לדבריה "בית המשפט העליון המציא והתערב בסבירות ההחלטה של ראש הממשלה למנות את דרעי בטענה שדרעי קיבל הסדר טיעון מקל בגלל שפרש. זו רדיפה פוליטית על ידי בית המשפט. בשביל זה נועדה הרפורמה כדי שבית המשפט לא יתערב בהחלטות ממשלה משיקול של סבירות. הם יודעים טוב יותר מה סביר? זה פסק דין מבזה שההיסטוריה תשפוט".

    "אז אני צריכה לתת לבג"ץ עליונות? הם איבדו את זה", תקפה גוטליב. "המוסד הזה הביא לשיסוי בעם. חיות לא יוצאת נגד הרפורמה אלא נגד שלטון הימין. יש כאן מונרכיה של בית המשפט העליון".

    היא התייחסה לנאומו של הנשיא הרצוג: "איפה היה הרצוג כשעשו את ההסכם עם לבנון ובזו לכנסת? הוא לא עשה את זה כי אנחנו כאנשי ימין לעולם לא נקרא לקרע בעם".



    0 תגובות